Intrebari frecvente ( FAQ )
Cum comand online?
Pasul 1. Informatii privind disponibilitatea
Pasul 2. Alege produsul
Pasul 3. Adauga in cos
Pasul 4. Completeaza datele
Cum platesc?
Plata Ramburs
Plata card sau numerar plata se face la primirea coletului.
Plata cu Cardul Online
Online cu card bancar: Visa / Mastercard
Transfer Bancar
Livrare si Retur Produse
Livrarea Comenzilor
Produsele sunt inmanate sigilate in ambalajul original al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare
Durata livrarii produselor: 24 – 48H lucratoare de la confirmarea comenzii. Costul de transport: 18 lei
Cum procedez daca am primit un colet deteriorat?
Daca ai acceptat coletul si produsul are un defect, te rugam sa ne contactezi telefonic sau prin formularul de contact.
Se poate anula o comanda plasata?
La ce adresa se trimit coletele pentru returnare sau schimbare?
Cat timp am la dispoziție pentru a returna sau schimba produsul comandat?
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, davebella.ro onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont sau la urmatorul link : https://davebella.ro/contul-meu/parola-pierduta
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, nu este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Totodata acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi in cazul in care doriti.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.
Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.